Cenniki do pobrania

Wysyłka

 

 

Wszystkie przesyłki zamawiane w naszym sklepie internetowym  wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej General Logistics Systems (GLS Poland).

Koszty i maksymalne wymiary przesyłki:

 

 

Wysokość + szerokość + najdłuższy bok nie może przekroczyć 300cm

Maksymalna waga paczki 30 kg

 

 

Opłata za wysyłkę obowiązuje dla przesyłek mieszczących się w ramach określonych przez przewoźnika wymiarów i masy (najdłuższy bok + obwód przesyłki maksymalnie może wynieść 300 cm, maksymalna masa 1 przesyłki to 30 kg brutto). W przypadku gdy produkty nie zmieszczą się w jednej paczce opłata pobierana jest za odpowiednią ilość paczek dla danego zamówienia. 

 

Przesyłki ponadgabarytowe:
Koszty przesyłki paczek ponadwymiarowych każdorazowo zostaną ustalone indywidualnie z Klientem.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

 

WYSYŁKA

KURIER GLS – wpłata na konto

14,00 ZŁ

w paczce maksymalnie 3 szt.

KURIER GLS – płatność przy odbiorze

24,00 ZŁ

w paczce maksymalnie 3 szt.

 

 

TERMIN DOSTAWY:

 

Firma kurierska dostarcza przesyłki do adresatów na kolejny dzień roboczy (poniedziałek-piątek) po wysyłce. Na skutek zdarzeń losowych lub siły wyższej, dostarczenie przesyłki może się opóźnić i potrwać dłużej niż  2 dni robocze.

 

USŁUGI DODATKOWE:

 

Specjalne instrukcje adresata paczki dotyczące dostawy przesyłki takie jak:

- dostawa w sobotę

- doręczenie paczki do rąk własnych

- obowiązkowy kontakt telefoniczny kuriera przed dostarczeniem przesyłki

- dostawa w określonych godzinach w dni robocze

Są usługami dodatkowymi wykonywanymi odpłatnie. W przypadku zaistnienia konieczności skorzystania z wyżej wymienionych lub podobnych usług, prosimy o kontakt, aby instrukcje zostały załączone do przesyłki, przed jej wysłaniem do adresata. Standardowy koszt dostawy zostanie wtedy powiększony o koszt usługi dodatkowej.

 

ZGŁOSZENIE USZKODZENIA PRZSYŁKI:

Wszystkie przesyłki dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej są ubezpieczone od szkód powstałych w czasie transportu. Jeśli w momencie odbierania przesyłki jej stan fizyczny budzi wątpliwości, opakowanie lub sam towar jest uszkodzony, lub nosi oznaki ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić jej przyjęcia i w obecności kuriera sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki a następnie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu. Jeśli towar w imieniu zmawiającego odbiera wskazana przez niego osoba trzecia, Zamawiający powinien poinformować ją o warunkach odbioru przesyłki. Ewentualne reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu spisanego przy kurierze.

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK:

Korzystając z numeru listu przewozowego przesyłki dostarczanego każdorazowo do Klienta po realizacji jego zamówienia, pod niżej podanym linkiem istnieje możliwość sprawdzenia aktualnego statusu przesyłki w transporcie:

 http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/5004_-parcel-tracking.htm

 

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:f2f5728ef7765c47eadaf9c120edd703#0}
Click Shop | Hosting home.pl